strebus85 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg, i all min uvitenhet, tok fra hverandre konas bakgir for en vask. I den prosessen mistet jeg to små ting. Det er litt vanskelig å få presisert hva, men jeg skal prøve. På et bakgir er det to små hjul som kjedet løper over. På shimano deore består disse hjulene av et hjul, et bittelite kulelager i midten av hjulet, to små skiver på hver side av hjulet og ei skrue som går igjennom. Det jeg har mistet er dette lille kulelageret og en av skivene. Hvordan går jeg fram for å få tak i nye? Tusen takk for hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det kalles ofte "jockey-hjul" eller trinsehjul. De er standard for alt shimano, Sram eller Campa. Pass på å få til Shimano. Alle butikker med et vist utvalg av sykler og deler har slike. Koster vel 150-200 for et sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Alle butikker med et vist utvalg av sykler og deler har slike. Koster vel 150-200 for et sett Vet du om det er noen som selger løse deler eller har de bare hele sett med trinsehjul og alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vertikal Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dette finnes å få kjøpt løst. Her er et eksempel: http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/tacx-t4000-rulltrissor.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tror det bare selges som sett. Mulig man kan få tak i en enkelt del hvis man stikker innom et sykkelverksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strebus85 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Takk for tips. Jeg får vel ramle innom MXSport i Tromsø. De burde ha slike "jockeyhjul". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.