caks Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hei. planlegger tur fra hellemoboten og vidre inn i sverige i sommer. Er d noen som vet om ferge drag hellemoboten elle no sånt? Ellerom noen lokale som kan ta turen til en overkomelig pris??? Har sett litt på nette men finner ikke mye ut om ferge tider .. Siter
Susanne Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Ta en titt her! KLIKK. Du kan komme til Hellemobotn via Signalanløp. Siter
brage Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Hei ! Da jeg startet fra Hellemobotn for noen år siden (anbefales på det beste) reiste jeg med hurtigbåten fra dampskipsselskapet (OVDS ??) som gikk noen dager i uken. Senere har jeg lest om omlegginger av rutene, men kan ikke si mer enn dette. Jeg tror det var på hjemmesiden til NOT jeg leste om omleggingen. Gå inn der. Et alternativ kan kanskje være å ta bussen til Kjøpsvik og leie en tur derfra. God tur ! Siter
brage Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Hei ! Jeg ser nå at hurtigbåten i Tysfjord nå drives av www.torghatten-nord.no og anløper Hellemobotn i tidsrommet 19.juni t.o.m. 4.oktober. Siter
caks Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Skrevet 12. juni 2009 Hei .og takk for svar...d var til hjelp..supert Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.