Tom Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Morten, jeg synes i høyeste grad det er noe å skryte av. Det mannen har prestert er meget stort. Siter
Kim Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Morten, jeg synes i høyeste grad det er noe å skryte av. Det mannen har prestert er meget stort. Morten er bare sinna fordi han ikke fikk bli med på Styggedalsryggen Siter
ørjan Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Gratulerar så veldig mykje Kim. Turane dine og bergtatt.net er ein stor inspirasjon for alle oss som vil opp i fjellheimen. Ørjan Siter
Tom Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 skulle ønske det fantes en god side for topper mellom 1400 og 2000 meter også...noen som vet om en? Siter
vårdøl Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Eg kastar meg på gratulasjonsbølja både til deg og til far din - verkeleg imponerande av dykk begge! -Og eg ser fram til nye turreferat og bilde på Bergtatt.net også i framtida. Verkeleg ein inspirerande web. (Eg ser også at forholda i Gjertvasskaret og opp på Styggedalstinden har endra seg ein del sidan eg var der for nokre få veker sidan. Var ekkel den sprekken der....) Svein Siter
Nils Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Turane dine og bergtatt.net er ein stor inspirasjon for alle oss som vil opp i fjellheimen. Ingen tvil om det! Bergtatt.net har hjulpet meg en masse og vært en viktig informasjonskilde i forbindelse med planlagte (og ikke planlagte) turer. Det har gått med ganske mange timer til titting på bilder og lesing av turbeskrivelser på den hjemmesiden. Så gratulerer igjen så mye Kim, til dere begge! Siter
Håvard Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Gratulerer så mye begge to! ....... og jeg er ganske sikker på at du synes "Det å legge sporet er artigere enn å ha lagt det" ...... så jeg gleder meg til nye turrapporter på Bergtatt.net Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.