Gjest Phaselock Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Noen som har denne stangen? Har akkurat kjøpt en slik på nettet, men når når jeg satt sammen stangdelene reagerte jeg jeg litt på avstanden som blir i skjøtene. Er det riktig at det skal være litt avstand mellom skjøtene? Jeg har vedlagt et bilde som beskriver hva jeg mener. Siter
Skaubjønn Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 det er helt normalt.. stangen er laget med tanke på at dele blir slitt.. jo mere du bruker stangen, jo tettere blir skjøtene etterhvert.. leste noe om det i jakt og fiske trur jeg det var... ikke noe unaturlig Siter
Gjest Phaselock Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Det var deg jeg kunne tenke meg, men tenkte jeg måtte dobbeltsjekke før jeg evt. tok i bruk utstyret. Takk! Siter
Øyvind1980 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 det kjennetegner kvalitetsstenger akkurat det derre der. Ikke skyv delene samme med masse kraft heller, det er ikke sunnt i lengda. Siter
Barracuda Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Et annet tips for at slike 5 delte stenger ikke skal bli 2, 3 eller 4 delte: Gni inn hann-enden av hver del med litt fett, holder i massevis med å gni de mot huden bak ørene eller under nesen ... så blir de lettere å få i fra hverandre igjen Siter
Skaubjønn Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 holder i massevis med å gni de mot huden bak ørene på tide å vaske seg bak øra kanskje?!?! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.