hifinyter Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hei Finner ikke veldig mye informasjon om dette teltet. Er det noen som har noen brukererfaringer å dele? Løsningen med to innganger, mulighet for å hekte av yttertelt i varmt vær, og vekta gjør dette teltet veldig attraktivt for meg. Håper noen har noe vettugt å si om det før en kjøper. På forhånd takk Ove Siter
Barebry Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Her finner du noen tilbakemeldinger på emnet. http://www.trailspace.com/gear/mountain-hardwear/skyledge-2/ Siter
hifinyter Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 Hei Har sett denne, var nysgjerrig på om det var noen som hadde prøvd det i "norske" forhold. Tenker også på om kondens vil dryppe rett inn i teltet siden det stort sett består av myggnetting. Ove Siter
knadne Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er superfornøyd med mitt, det er vel og merke 3 persons utgaven. Man får god lufting siden duken ikke går helt ned til bakken, og har ikke vært plaget med kondens. En fordel er også at man kan slå opp bare innerteltet som en myggnetting i bra vær. Siter
Barebry Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hvordan er det med plass i forteltet? Og ikke minst vekt i forhold til oppgitt? Siter
knadne Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hvordan er det med plass i forteltet? Og ikke minst vekt i forhold til oppgitt? dårlig plass i forteltet til koking da taket er ganske skrått, men nok plass til sekker og stasj. Men 2-mansen har jo større fortelt enn 3-mansen ser det ut til. Har ikke vekt, men føles som om det er ganske riktig med drøye 3kg. I allefall sammenlignet med mitt andre telt som veier 3. Siter
hifinyter Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 Hei Godt å vite at kondens ikke er noe problem. Her i Finnmark er det ikke fritt for at det kan være ei og annen mygg på fjellet, tenkte derfor som du nevner at det må være behagelig å kunne sove selv på varme dager med ytterduken av. Lurer på om det ikke blir et slikt. De har det som dagens røver på sportsnett til en rimelig penge. Ove Siter
Barebry Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Ok takk. Flott å høre litt info om det ikke bare se det på bilder og lese noen mål Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.