Cerberus Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hehe, ikke tale om at XXL har så mye på lager.... Siter
villmarkingen Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Er en fare for at flere av oss kommer til å sitte igjen med skjegget fullt av postkasser Siter
Fjellbukken Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hehe, ikke tale om at XXL har så mye på lager.... Evt. kan vi jo håpe på at noen ved salgsavdelinga har fått hetetokter og gir oss andre smaker i erstatning Siter
Susanne Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Nå har de begrenset antallet til 10 pr. kunde. Siter
Fjellbukken Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Og nå kun 4, påfulgt av en beskrivelse som hinter til at vi som bestilte før de ombestemte seg vil ikke få tilsendt mer enn 4, med 100kr i frakt .... Siter
Knut-Erik Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg bestilte 30 stk i går, da sto det ikke noen slike forbehold. Hvis jeg får 4 stk med 100 i frakt - noe som medfører at prisen blir omtrent den samme som om jeg hadde kjøpt i butikk til vanlig pris - blir det bråk Noen som har screenshots av kjøpsbildet i går når det ikke var noen forbehold? Siter
Kjell Iver Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Jeg hadde bange anelser. Men jeg tror (håper) at vi som har kjøpt til 18,- får det til den prisen. Hvis ikke er det villedende. Jeg har betalt med kredittkort, så de kan ikke endre på beløpet heldigvis. Men det er klart - om jeg får bare 4 pakker sletter jeg resten av ordren også - bestilte et par andre ting samtidig.. Siter
TR Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Ringte nettopp til XXLs ordretelefon og fikk beskjed om at kundene som hadde bestilt varen før begrensningen i antall varer ble lagt ut får det antall de har bestilt. Siter
OJM Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Det skal bli artig å se hvor mange vi får og hva vi får. Hvis vi får noe da.......... Siter
jpn Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Prisen gjelder også i butikken - var på Alnabru og der var det ikke begrensning på maks 4 stk pr. kunde Siter
Kjell Iver Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Jeg har fått pakkesporing nå så alt er sendt og OK. Siter
Knut-Erik Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har forøvrig nå fått sendingsbekreftelse - 30 stk Real á 18,-. Skal si XXL har et imponerende lager av Real... Når kosten på sommerens turer blir ensformig (jeg pleier ikke å ha fiskelykken med meg) kan jeg hvertfall trøste meg med at det var billig Siter
villmarkingen Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 jeg har en utskrift av bestilling i går med priser pr stk etc hvis noen skulle få trøbbel:) Siter
kjell74 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Har fått bekreftelse på at varene er sendt, og dermed er det 50 stk poser på tur til meg. Tror dette skall gå bra. Der blir hverfall lett å bestemme seg for hva jeg skall spise på tur fremover. går det ann å bli lei av storfegryte?. Siter
knadne Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 jeg har fått bekreftelse på at 100 stk er på vei til meg i posten. Siter
vatn Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Siden vi tydeligvis er en del som har endt opp med store mengder av storfegryta: Er det noen som har noen gode tips til hvordan denne storfegryta kan gjøres mer interessant i lengden? Kriteriet må vel være mest mulig (velsmakende) "variasjon" med minst mulig plunder/ekstra vekt. Tenker at det kan være ålreit med en teskje tyttebær eller to...? Erik Siter
borgern Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Dro innom XXL i Storgt i Oslo. Der hang det ikk enoen fremme men hvis man spurte hadde de på bakrommet. Sånn hvis noen tenke seg innom der så spør. Siter
masor Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Bestilte 25 stk i går kveld jeg også. Fikk sendingsbekreftelse med pakkesporing tidligere i ettermiddag, nam nam Siter
fatøl Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 30 stk på vei i posten. Skal ete storfegryte til det tyter ut av ørene på fjellet i sommer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.