Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skrevet

Jeg bestilte 30 stk i går, da sto det ikke noen slike forbehold. Hvis jeg får 4 stk med 100 i frakt - noe som medfører at prisen blir omtrent den samme som om jeg hadde kjøpt i butikk til vanlig pris - blir det bråk :)

Noen som har screenshots av kjøpsbildet i går når det ikke var noen forbehold?

Skrevet

Jeg hadde bange anelser. Men jeg tror (håper) at vi som har kjøpt til 18,- får det til den prisen. Hvis ikke er det villedende. Jeg har betalt med kredittkort, så de kan ikke endre på beløpet heldigvis. Men det er klart - om jeg får bare 4 pakker sletter jeg resten av ordren også - bestilte et par andre ting samtidig..

Skrevet

Ringte nettopp til XXLs ordretelefon og fikk beskjed om at kundene som hadde bestilt varen før begrensningen i antall varer ble lagt ut får det antall de har bestilt.

Skrevet

Prisen gjelder også i butikken - var på Alnabru og der var det ikke begrensning på maks 4 stk pr. kunde :wink:

Skrevet

Jeg har forøvrig nå fått sendingsbekreftelse - 30 stk Real á 18,-. Skal si XXL har et imponerende lager av Real...

Når kosten på sommerens turer blir ensformig (jeg pleier ikke å ha fiskelykken med meg) kan jeg hvertfall trøste meg med at det var billig :wink:

Skrevet

Har fått bekreftelse på at varene er sendt, og dermed er det 50 stk poser på tur til meg.

Tror dette skall gå bra.

Der blir hverfall lett å bestemme seg for hva jeg skall spise på tur fremover.

går det ann å bli lei av storfegryte?.

Skrevet

Siden vi tydeligvis er en del som har endt opp med store mengder av storfegryta:

Er det noen som har noen gode tips til hvordan denne storfegryta kan gjøres mer interessant i lengden?

Kriteriet må vel være mest mulig (velsmakende) "variasjon" med minst mulig plunder/ekstra vekt.

Tenker at det kan være ålreit med en teskje tyttebær eller to...?

Erik

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.