Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at G-sport reklamerer med Real Turmat til 19,- pr pakke. For godt til å være sant mon tro? Var det noen som fikk kjøpe til denne prisen? "Internettilbud - funker kun om man har et fryktelig svært lager!

Utsolgt da jeg oppdaget det...

post-497-133474627489_thumb.jpg

Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skrevet

Var ikke klar over denne, fikk ikke lest avis hverken i går eller i morges. Ellers skulle jeg skrenset innom Super-G og sjekket.

Lageret med FR begynner å tæres :shock:

Skrevet

Takk for tipset! Fy flate jeg skal være lei av Storfegryta når høsten er omme! 40 pakker bestilt. I forhold til min lokale sportsbutikk var det 2500 spart - om ikke enda mer. Tror prisen er 89,- der nå, eller i hvert fall 79,-

Skrevet

På G-sport i Ørsta fører vi sjokksalg, salg som varer etter det som er annonsert i lokalavisa(Ofte mandag-laurdag, eller berre den dagen annonsa er i avisa. Annonsa om Realturmat til 19,- stk gjeld til laurdag... Veit vi har nokre kasser ståande, så mogleg vi sel akkurat denne typen(Storfegryte) fordi vi har så mange av dei. Obs! kun 2 stk. per kunde hjå oss. Bestill 2 stk per haud i familia då vel?? :wink:

Skrevet

Var innom XXL i Laguneparken, Bergen nettopp. Du får storfefryten til 18,- i fysisk butikk også. Da lever du billig på tur :wink:. Var beskjeden og tok bare med meg ti pakker... :lol:

Ellers har jo XXL bra pris på Realen til vanlig - 49,- for middag og 35 for frokost.

Skrevet

Ja fant den nå. Men da jeg så på storfegryte for kun kort tid siden var prisen en helt annen. Pussig.

Sjekka en gang til og fant den nå til ulik pris alt etter hvilket søkeord jeg brukte...

Skrevet

Skuffet! Fikk 2*2 torskegryte og viltgryte på G-Sport (ingen Storfegryte). Var innom butikken to ganger, fikk beskjed om å ikke komme igjen. XXL imorgen.

Skrevet

Tjobing! 30 eksemplarer gourmetmat blir sendt min vei! Ganske genialt når G-sport setter ned prisen på noen hundre eksemplarer, så svarer XXL med å sette ned prisen på alle sine:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.