bergen5 Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Hei Har noen dager fri i uken som kommer. Har planlagt en tur i bergsdalen: Småbrekke- storlitjønet-høgabu- vaksdal. Noen som vet om de snøen er borte? og om vannene er isfrie? John Siter
Cerberus Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hvis det er ingen her som kan svare kan du/dere prøve å ringe til Bergen Turlag for eksempel. Noen derfra er jo nødt til å ha vært i Hamlagrøtraktene i pinsen... Siter
bergen5 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Har nå vært på denne turen fra bergsdalen( lid) til Høgabu videre ned til Vaksdal. Fremdeles mye snø over 700-800 meter. Vannene er islagt. Om det er mye snø i fjellet i år, vet jeg ikke. Det er første gang jeg går i bergsdalen. Turen gå mersmak. Jeg vil sikkert gå denne turen om sommeren når vannene er isfrie og jeg kan fiske. Siter
Olemann Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Veldig fint turområde dette! Ettersom eg disponerer hytte i området, så veit eg at det har vert mindre snø i år enn tidlegare, i hvertfall nede ved 500-600 moh. Mange fine fiskevatn. Siter
groneigaren Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 er det noen som hve hvordan det er med fiskekort i dette område? Siter
Olemann Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Ja, det må ein ha.. meiner at det kan kjøpast av grunneigarane, på ein av dei mange gårdane som ligg langs vegen. Siter
seventh Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Noen som vet hvordan snøen er Bergsheimen nå? Noen (som med alle tenkelige forbehold) vet om f.eks. sommerruta opp til Kiellandbu er nogenlunde skredsikker nå? Siter
josteink Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Bergsheimen? I Bergsdalsfjella er det lite snø ned mot vegen, flott skiføre lenger inne. Gjekk Bergsdalstraverrrsen for ei veka siden, flott og mykje snø, litt overvatn på enkelte vatn Siter
seventh Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg mente selvfølgelig bergsDALEN Takk for info! Det ble hallingskarvet i stedet Siter
rmb Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Bergsdalstraversen ?? Hva er det ? Hvor er det? Fortell, fortell. Rune Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.