Cerberus Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Avbrekk i eksamenslesingen ønskes, og det hadde vært fint med en tur på Gul(l)fjellet (kan noen komme med fasiten her? ) på søndag f. eks. Men av bilder på gulfjellet.no ser det ut til å ligge mer snø enn jeg hadde regnet med. Bildene er angivelig tatt 24/5, så det har nok minsket enda litt siden da, men har noen vært der oppe? Hvis det er slik at det blir tungt å komme seg til topps uten ski (ser fotografen hadde ski) tar jeg heller enn rundtur over Livarden og Hausdalshorga f.eks. Siter
Cerberus Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Skrevet 29. mai 2009 Har du sjekket på http://senorge.no? Takker for den. Enda et nytt sidebekjentskap Snømengden på toppen skal ha minsket 50 - 100 mm vannekvivalent siste uken. Skal bli veldig bra vær og høy temperatur i helgen så det forsvinner vel endel da. Tror jeg prøver Siter
Fjellbukken Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Jeg var til fots på Gulfjellet i April med tung ryggsekk, så det går hvis du bare vil Ett nydelig lite fjellområde jeg skal se mer av i tiden fremover. Siter
johnpd Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Hei, vi var på gulfjellet på onsdag for to uker siden. vi gikk fra osevann til venstre for svartevan (kan absolutt anbefale den stien isteden for varderekken) til toppen. Lite snø før siste 50høydemetrene. men tilbake over varderekken var det ganske mye snø. men kan fint gåes på beina. iallefall etter de siste dagene med varmt vær. ski er iallefall helt utelukket nå god tur Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.