andben Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Et lite tips til de som vil tørke maten selv og lurer på hvordan. Boken Friluftsmat av Anita Forssell finnes å kjøpe i ny utgave på www.utsidan.se Gå på butik så finner dere den der. 120 SEK er ikke mye for en bok og da er frakten med i prisen. Anders Siter
Torgis Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 "110,00 kr (inkl. moms) Priset gäller för leverans inom Sverige" Vet ikke om jeg har misforstått noe her, men litt mer blir det vel å få den til norge? Siter
andben Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Skrevet 27. mai 2009 Torgis! Du har rett. Jeg er betalende medlem på utsidan og får boken til den prisen. Logget ut derfra og ser at prisen da blir høyere, beklager. Kan tenke meg at prisen blir ca 140 SEK og det er da ikke mye? For å få den levert til Norge send en mail til redaktion@utsidan.se så gir de direktiver. Anders Siter
Torgis Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Sitat Torgis! Du har rett. Jeg er betalende medlem på utsidan og får boken til den prisen. Logget ut derfra og ser at prisen da blir høyere, beklager. Kan tenke meg at prisen blir ca 140 SEK og det er da ikke mye? For å få den levert til Norge send en mail til redaktion@utsidan.se så gir de direktiver. Anders nei, +20 kroner er lite for en bok som ser så spennende ut Siter
andben Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Skrevet 27. mai 2009 Jepp, den ER spennende, har den gamle versjonen og det har da blitt mat på meg å! Anders Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.