kenny28 Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Vurdere denne sekken som alternativ til min stetind 90 liter sekk for kortere turer. http://ljohansen.no/no/produkter/friluft-og-turutstyr/ryggsekker/bergans-tyin-60liter-gronn-var Siter
Nisso Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Den turen skal være kort... Så på denne sekken i butikken, og bæresystemet så rimelig ubrukelig ut. Ville heller kjøpt opp (i pris) eller ned ( i l) Lykke til Siter
Gjest 79gr Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 En helt fin sekk til ikke så ekstremt mye penger. Har brukt min på et drøss av turer (opp til 5 dager). Kjøpte Recon pack ettersom sekken ble for liten. Men på helge turer og turer hvor man ikke drasser med et lass av utstyr bruker jeg den fremdeles. Den veier lite, koster ikke skjorta og du får plass til an i bilen, uten å fylle hele trunken. Spørr du meg vil jeg ikke nøle å anbefale den (kortere turer, vell å merke) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.