DrDamage Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Det er startet en skandinaviskspråklig IRC-kanal på DAL-net. Kanalen heter #friluftsliv Kan jo bli en fin plass hvis den bare blir brukt litt Siter
Cerberus Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Hehe, er dette i bruk fremdeles altså? Husker jeg kastet vekk uante mengder tellerskritt her på ISDN-linjen til mine foreldre Siter
johnpd Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Hahaha har ikke hørt noe om IRC på mange år, tror det er like greit å styre unna den avhengigheten Siter
rotehodet Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 hehe. goooode gamle (M)Irc gjenoppstår fra de døde. tror ikke den har livets rett lenger, i dag kreves det nok atskillilig bedre brukergrensesnitt og layout enn det (M)Irc kan tilby, som f.eks Java plattformene. På en annen side, det sies at forum venter en snarlig død også - så kanskje Irc er den plattformen som gjenoppstår ? Siter
HegeJohnsen Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Irc, ja... bringer tilbake mange gode minner, men det er vel en tid for alt - og jeg tror at min tid på irc har vært over i noen år nå. Dog - man skal aldri si aldri Siter
Armadaaa! Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 For å gjøre det klart... IRC er større nå enn før. Siter
Shaug Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 irc er fortsatt veldig stort innen online-gaming. Siter
martin.m Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Artig å fyre opp gamle mIRC igjen, lenge siden jeg har vært på DAL-net og undernet. Var innom #friluftsliv i går kveld, 6-7 brukere inne men liten/ingen aktivitet, så dog nick'et ditt der Glenn (DrDamage). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.