I&E Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Jeg er på utkikk etter ny tur-ryggsekk. Litt usikker på hvor stor jeg trenger, men sånn ca 70 l +/-. Skal ha plass til mat og utstyr for lang-helg inkl. telt, sovepose, liggeunderlag. Sekken bør være damemodell som passer for 174 høyde. Vil gjerne ha mulighet for å åpne hele fronten (så jeg slipper å ta ut alt i sekken for å få tak i det som ligger underst), vil også ha flere lommer på utsiden av sekken. Og gjerne tilpasset drikkesystem. Noen som vet om noe som kunne passe? Siter
mortimeir Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Sjekk www.oslosportslager.no Har dame ver. av Arctyrex Bora og en sekk fra Gregory. Ca 60 liter. God pris Siter
Nisso Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 SØk! Finnes utallige tråder rundt akkurat dette temaet. Kan varmt anbefale sekker fra både Gregpry og Arcteryx, de er helt klart verdt prisen i frhl til Bergans Trollhetta ol... Siter
gjezp Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 ville jo slått til på Oslo Sportslagers tilbud på Arcteryx Bora 75 classic dame til 1999,- el Bora 62 til 1599,-. Det er jo knall-sekker som burde dekke alle behov du har. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.