Dag G - Evje Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Dersom man ikke har anledning til å komme seg på tur denne langhelga kan man likegodt ta testen. http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=7753 . . Scora 9 av 10 men jobber hverken i bransjen eller er Lars Monsen... (Men tror ikke den godeste Lars har noe peiling på klatring ) Siter
Kjellis Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 hehe... ble 10 rette på meg, men jeg hadde flaks på klatrespørsmålene, der er jeg rimelig grønn Siter
justanothernut Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Endte med 9 riktige jeg også, men det var bare pga riktig gjetting på de samme klatrespørsmålene... Men et annet spørsmål er jo: hva slags "telt" er det på bildet til quiz'en? Siter
Joker Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Endte også med 9 rette, men dersom det ikke hadde vært alternativer ville jeg fått 7 rette. Jeg har nemlig aldri hørt om DWR, EN13573, og Polarguard. Siter
HegeJohnsen Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 8 av 10 her - med vill gjetting på klatrespørsmålene Siter
Dag G - Evje Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Skrevet 22. mai 2009 Endte med 9 riktige jeg også, men det var bare pga riktig gjetting på de samme klatrespørsmålene... Men et annet spørsmål er jo: hva slags "telt" er det på bildet til quiz'en? . . Ser ut som en presenning som er stivet av med brøytestikker. Ville vel ikke tatt sjansen å overnatting på en fjelltopp i den hybelen. Siter
Lompa Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Vil vel si at det var en klatretest og ikke en villmarkstest.. Siter
Erling12 Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke. Man kan godt være en villmarkens sønn uten å kjenne til alle disse jålete begrepene. Altså: dersom du får høy score er du utstyrsfreak. Hvis du får lav til moderat score er du en jordnær og sympatisk person. Siter
Dag G - Evje Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Skrevet 23. mai 2009 Erling 12 klinte til:Altså: dersom du får høy score er du utstyrsfreak. Hvis du får lav til moderat score er du en jordnær og sympatisk person. . . En utstyrsfreak er altså en usympatisk person Siter
SkogBryn Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Neineinei, nå må jeg kvitte meg med utstyr, for jeg vil ikke være usympatisk... Hvor mye freaking er det snakk om for å havne i din usympatsikavdeling Erling? Siter
500fjell Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Neineinei, nå må jeg kvitte meg med utstyr, for jeg vil ikke være usympatisk... Hvor mye freaking er det snakk om for å havne i din usympatsikavdeling Erling? Har du hørt om ironi? Siter
Erling12 Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Neineinei, nå må jeg kvitte meg med utstyr, for jeg vil ikke være usympatisk... Hvor mye freaking er det snakk om for å havne i din usympatsikavdeling Erling? Dersom du får 7 eller mer er du ille ute. Jeg fikk 6 Siter
Nils Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Fikk 9 av 10, men jeg er svært lite interessert i utstyr, så tipper at cognac'en i kveld er årsaken til at tippingen gikk så bra. Fikk feil på siste spørsmål. Hadde forventet (håpet på) dårligere score enn dette. Sorry Tom, jeg er ille ute. Siter
Dag G - Evje Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 En liten oppsummering: De som fikk over 6 er usympatiske. De som fikk 6 har hockysveis og maskingevær. Hva med de under 6, Erling 12 Siter
Aalstad Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke. Man kan godt være en villmarkens sønn uten å kjenne til alle disse jålete begrepene. Altså: dersom du får høy score er du utstyrsfreak. Hvis du får lav til moderat score er du en jordnær og sympatisk person. HAHAHAHA.... Siter
SkogBryn Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 En liten oppsummering: De som fikk over 6 er usympatiske. De som fikk 6 har hockysveis og maskingevær. Hva med de under 6, Erling 12 500fjell: ironi, er det et nytt fremmedord? Dag, je tur kanskje det er bedre å være usympatisk enn å være en stringEmil Siter
Busken Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke. Nok en spissformulering fra Tom... Kan være enig i at dette er en test om utstyr mer enn en test om friluftslivet. 8-9 av spørsmålene dreier seg om utstyr. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.