Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Endte også med 9 rette, men dersom det ikke hadde vært alternativer ville jeg fått 7 rette. Jeg har nemlig aldri hørt om DWR, EN13573, og Polarguard.

Skrevet
Endte med 9 riktige jeg også, men det var bare pga riktig gjetting på de samme klatrespørsmålene...

Men et annet spørsmål er jo: hva slags "telt" er det på bildet til quiz'en?

.

.

Ser ut som en presenning som er stivet av med brøytestikker.

Ville vel ikke tatt sjansen å overnatting på en fjelltopp i den hybelen.

Skrevet

Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke. Man kan godt være en villmarkens sønn uten å kjenne til alle disse jålete begrepene. Altså: dersom du får høy score er du utstyrsfreak. Hvis du får lav til moderat score er du en jordnær og sympatisk person.

Skrevet

Erling 12 klinte til:Altså: dersom du får høy score er du utstyrsfreak. Hvis du får lav til moderat score er du en jordnær og sympatisk person.

.

.

En utstyrsfreak er altså en usympatisk person :)

Skrevet

Neineinei, nå må jeg kvitte meg med utstyr, for jeg vil ikke være usympatisk...

Hvor mye freaking er det snakk om for å havne i din usympatsikavdeling Erling?

Skrevet

Har du hørt om ironi? :):cry:

Skrevet

Dersom du får 7 eller mer er du ille ute. Jeg fikk 6 :)

Skrevet

Fikk 9 av 10, men jeg er svært lite interessert i utstyr, så tipper at cognac'en i kveld er årsaken til at tippingen gikk så bra. Fikk feil på siste spørsmål. Hadde forventet (håpet på) dårligere score enn dette. :)

Sorry Tom, jeg er ille ute. :(

Skrevet
Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke. Man kan godt være en villmarkens sønn uten å kjenne til alle disse jålete begrepene. Altså: dersom du får høy score er du utstyrsfreak. Hvis du får lav til moderat score er du en jordnær og sympatisk person.

HAHAHAHA....

Skrevet
En liten oppsummering:

De som fikk over 6 er usympatiske.

De som fikk 6 har hockysveis og maskingevær.

Hva med de under 6, Erling 12 :wink::D

500fjell: ironi, er det et nytt fremmedord? :roll:

Dag, je tur kanskje det er bedre å være usympatisk enn å være en stringEmil :)

Skrevet
Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke.

Nok en spissformulering fra Tom... Kan være enig i at dette er en test om utstyr mer enn en test om friluftslivet. 8-9 av spørsmålene dreier seg om utstyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.