Gå til innhold
  • Bli medlem

Forholdene i Gausdal Vestfjell?

larka

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært i Vestfjellet i det siste og kan si noe om forholdene for en fjelltur til fots med overnatting i telt? Tenker f.eks. på områdene ved Revsjøen, Liomseter eller Skjelbreida? Er veien mellom Vestre Gausdal og Etnedal kjørbar? Er det fremdeles is på vannene, eller er det muligheter for en kanotur?

Fjell- og fiskesjuk Biring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå har jeg vært en tur i Vestfjellet, så nå kan jeg sjøl svare på spørsmålet mitt. Det kan jo være noen som vil ta seg en tur i pinsehelga.

Kort sagt var forholdene overraskende gode, for en stor del greie, tørre stier og bare enkelte snøflekker.

Veien over fjellet er fremdeles stengt, men kjører man opp Nord-Torpa forbi Spåtind hotell, er veien åpen til Oppsjøkrysset. Bjørka har så vidt begynt å få knopper.

Legger ved et par bilder som kanskje viser litt om snøforholdene.

post-4167-133474623969_thumb.jpg

post-4167-133474623978_thumb.jpg

post-4167-133474623986_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.