larka Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det noen som har vært i Vestfjellet i det siste og kan si noe om forholdene for en fjelltur til fots med overnatting i telt? Tenker f.eks. på områdene ved Revsjøen, Liomseter eller Skjelbreida? Er veien mellom Vestre Gausdal og Etnedal kjørbar? Er det fremdeles is på vannene, eller er det muligheter for en kanotur? Fjell- og fiskesjuk Biring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lenningen-Værskei er visstnok vinterstengt fortsatt ifølge vegvesen.no om du hadde tenkt å benytte den. Nesten rart at den ikke er åpen, men skitraseen som går der vinterstid gjør vel smeltetiden lenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larka Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Er nok slik du sier, 500fjell. Forøvrig er mai en pinefull måned på mine trakter for en som er mer enn klar til å bytte ut skiene med fjellsko. Men trøsten får være at en har mye godt i vente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larka Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, nå har jeg vært en tur i Vestfjellet, så nå kan jeg sjøl svare på spørsmålet mitt. Det kan jo være noen som vil ta seg en tur i pinsehelga. Kort sagt var forholdene overraskende gode, for en stor del greie, tørre stier og bare enkelte snøflekker. Veien over fjellet er fremdeles stengt, men kjører man opp Nord-Torpa forbi Spåtind hotell, er veien åpen til Oppsjøkrysset. Bjørka har så vidt begynt å få knopper. Legger ved et par bilder som kanskje viser litt om snøforholdene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.