Coupe Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Ser fiskestang må sendes som spesialbagasje hos sas og norwegian. Bør en da pakke den ekstra godt inn, har bare sånn trekk av tøy til den. Men siden en betaler ekstra for spesialfrakt så skal det vel ikke vere nødvendig og kjøpe en "hardcase" til den. Får av og til grøssninger når eg ser de losse bagasje av flyene Håper noen har gode erfaringer med dette Siter
Coupe Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 Ser fiskestang må sendes som spesialbagasje hos sas og norwegian. Bør en da pakke den ekstra godt inn, har bare sånn trekk av tøy til den. Men siden en betaler ekstra for spesialfrakt så skal det vel ikke vere nødvendig og kjøpe en "hardcase" til den. Får av og til grøssninger når eg ser de losse bagasje av flyene Håper noen har gode erfaringer med dette Stanga er forrestem todelt, ca 1,6 m sammenslått. Siter
Nutfant Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Ser fiskestang må sendes som spesialbagasje hos sas og norwegian. Bør en da pakke den ekstra godt inn, har bare sånn trekk av tøy til den. Men siden en betaler ekstra for spesialfrakt så skal det vel ikke vere nødvendig og kjøpe en "hardcase" til den. Får av og til grøssninger når eg ser de losse bagasje av flyene Håper noen har gode erfaringer med dette Hei Skal du ha den hel når du kommer frem er du helt nødt til å ha den i en "hardcase" eller tube. Siter
KenR Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Hei. Vil nok anbefale en "hardcase" ja. XXL selger en til 99kr, og denne vil vel forhåpentligvis holde i mange år. Alternativt kan en vel kjøpe seg en rørbit hos en rørlegger å lage en selv. Siter
Coupe Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 Ja blir vel tryggest og kjøpe seg en sån "hardcase" fra XXL, ikke noe upris heller. Takker for tips! Siter
Lompa Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har forøvrig fått stenger med inn på flyet (men det var før 9/11. Mulig de kan være terrorvåpen nå.. ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.