ROV Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Hei Noen som har spasert i nasjonalparken i det siste pg kan fortelle om snøforhold ? Siter
ROV Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Skrevet 17. mai 2009 Jeg slenger inn spr om de lavere områdene i Femundsmarka også... Langhelg neste helg. Noe moro må man jo få til. Siter
kryk Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Du kan jo titte på noen fine og ferske bilder fra området her, og vurdere selv. http://nyaas.fjellfolk.no/16mai09.html Ligger nok enda endel snø i fjellet, men under tregrensa så er det bart, men litt vått kanskje. Siter
gremlin Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 de fleste fjellveiene i forellhogna regionen er fortsatt vinterstengt. ihvertfall i min del av området. mye snø i fjellet enda, men mulig med fotturer. Siter
ROV Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Skrevet 20. mai 2009 takker Blir nok til at jeg venter litt ja. Været var ikke helt på vår side heller Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.