Cerberus Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Hurra hurra! Blir ikke Jøkulen på meg, men tenkte å slite meg fra 0 til 1241 moh som et avbrudd i eksamensmaset . God tur til andre som har tenkt seg ut! Siter
Dag G - Evje Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Cerberus skrev: God tur til andre som har tenkt seg ut! . Blir ingen tur på meg. Må nok jobbe i dag. Gratulere med dagen til alle andre som må holde hjulene i gang i dag. Siter
mortimeir Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen. Skal på jobb i ettermiddag. Strålende vær i Bodø. Satser på tur neste helg, håper godværet holder seg. Kanskje Ally'en blir pakket opp, mhm Siter
HVA Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen til alle dere. En av sommerens flotteste dager i Lofoten(+21!!! Flau vind og helt abær på himmelen)? Den må jeg ta vare på. Nå har kvalmen etter for mye is lagt seg så nå bærer det til fjells og det blir en langtur Siter
alw Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Hipp hipp! Været her i Bodø har som nevnt vært upåklagelig, og tur har det jammen meg også blitt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.