Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommerplaner?


larka

Anbefalte innlegg

Ingen endelige planer, men sannsynligvis (forhåpentligvis) noen turer til Brungmarka (Trøndelag) en ukestur til Femundsmarka med brødrene mine, noen toppturer på Senja med familien og en ukes solotur til Børgefjell i slutten av ferien, som opplading til nytt skoleår. Blir sinnsykt deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skal på Helgelandskysten med øyhopping, klyving, sykling, padling og fiske :?::lol:

Gled deg! Anbefaler Kvasstinden, Botnkrona og Dønnamannen for lett klyving. Hvis du vil ha mer utfordring er Trænstaven visstnok i grenseland av hva som er forsvarlig uten sikring. Har ikke gått der selv, men planlegger å gjøre et forsøk i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nyfrelst friluftsmann må jeg si jeg gleder meg enormt til denne sommeren! Planlegger en rekke toppturer i Nordland bl.a. alle De Syv Søstre på samme tur, Dønnamannen, Hjarttinden, Hestmannen, Rødøyløva, Blokktind, Trollvasstinden, Helgelandsbukken, Trænstaven. En 10-dagerstur i Lomsdal-Visten nasjonalpark. Padling i Vefsna og på Storglomvatnet. Og kanskje en guidet klatretur på Stetind og/eller Store Strandåtind hvis jeg får tid/råd. Å så herlig det skal bli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.