larka Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er sikkert mange nå som drømmer om sommeren og legger planer for ulike turer. Hva er planene for sommeren 2009? Personlig er en tur til Einunndalen i slutten av juni klar, likeså Finnmark, nærmere bestemt Måsøy. i månedsskiftet juli/august. Femunden skal også avlegges et besøk, likeså Gausdal Vestfjell og Jotunheimen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinje Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 det blir vel en ukestur til skarveheimen og en uke i jothunheimen + noen helgetuer til i skarvehimen. gleder meg alerede masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrDamage Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen dager i Innerdalen, og en tur i Femundsmarka som sommerens to højdare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 79gr Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg og to kamerater skal på en 10 dagers tur i området Knaben, Åseral. Gleder meg enormt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trango Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tar jevnlige dagsturer i Ringsakerfjellet. Elbrus står for tur i juni. (gleder meg som en veps i et syltetøyglass! Ellers så håper jeg å få til noen dager i Jotunheimen med div. toppturer tidlig på høsten. Blir nok noen fisketurer i Åstdalen og i Engerdal. Minst en tur på "fjellet i mitt liv" Rendalssølen hører alltid med på sommeren. Enkelte spontanturer blir det sikkert. Har også et ønske om å endelig komme på toppen av Rondeslottet og samtidig ha mer en 5 meters sikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elliva Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Å, gleder meg til sommerferien, ja! Med utganspunkt i hytta på Sjusjøen kan vi gjøre hva vi vil! Med sykler og lavvo parat skal vi dra der vi vil. Har ikke lyst til å planlegge så mye, men en tur i Huldreheimen blir det nok. Og så skal vi hilse på Kaptein Sabeltann noen dager. Men mest av alt; fjell og fiske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarek_82 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jotunheimen med tau og Hardangervidda med fiskestang Skulle gjerne hatt en tur i Feumnden i år også, men skal 16 dager til Indonesia, så får spare det til neste sommer..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olemse Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 12 dager med kano, fiskestang og en god kamerat på femunden. Gleder meg sinnsykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Blir en tur til Femunden med kano i pinsa og så blir det en tur til Femundsmarka i midten av juni også. Da starter vi ved Kjerringsjøen og ruta er i grove trekk: Rogen - Bredåsjøen - Lasjøen - Vonsjøen - ned Grøtåa - opp Røa - Styggsjøan - Revsjøen - Rogen. Har tenkt å bruke 11 dager på turen. Kan vel si at jeg har fått Femundsbasillen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MBK Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mest mulig turer i Jotunheimen, men tipper det blir mest jobbing, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villmarkingen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Planene mine er å være mest mulig ute Har planer om en langhelg med kano med en kompis, uvisst hvor foreløpig Har også planer om en kanotur med datteren min på 5 år Ellers er det mulig det blir en langtur opp mot en uke alene på sensommeren, kanskje høsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har fire uker til disposisjon, men hva jeg skal bruke de til er ennå usikkert. Prøver å finne på en spennende tur i Nordfjella i juli, så får se hva det blir til. I august skal jeg på fisketur. Hvor er uvisst. Ellers blir det nok en del turer til hytta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armadaaa! Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Så mye elvefiske som mulig, en god del trening og 2 - 3 uker ut på tur:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thord Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 skal teste ut fiskevann i nordsverige og jeg skal fotografere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hovedprosjektet blir å ro min gamle flatbunnede trebåt Byglandsfjorden på langs. 50 km burde vel gå på et par tre dager. 2 fylkestopper og en del kommunetopper. Noen 2k'er blir vel det vel også tid til. Må vel satse på minst 20 overnattinger ute i Juni, Juli og August, så blir det nok en god sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tretopp Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 satser på å få ei uke på Hardangervidda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virrma Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tja, planene er ganske løse enda, men jeg regner med at det blir en liten uke i Børgefjell, en kanotur i Sverige og en ukes tid i et enda ikke besluttet fjellområde sørpå. Alle turer inkluderer 2-åringen, så det blir ikke de største utskeielsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berg-Larsen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Blir 1 uke på Saltfjellet nest siste uke i Juli, går muligens fra Løndalen til Glomfjord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kommunetopper i Trøndelag, og ellers masse latskap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inaktiv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 langtur fra Gjende til Turtagrø med dama, hytte til hytte Første fotturen med henne, blir ikke noe toppsamling men jeg håper vi får det hyggelig i hvert fall! Så Storen med noen venner når jeg først har kommet til Turtagrø. Breføring på Nigardsbreen, besøke familie og kjente fjell i Loen/Stryn. Så håper jeg det bærer rett til Østre Æra hvor luften er så fin. Blir så sinnsykt digg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnuss Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Høyeste toppen i (Sør-)Korea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Høyeste toppen i (Sør-)Korea. Lang reise, men kurant fjelltur med stor mulighet for å treffe andre på tur. http://www.wwv.no/foreign.asp?subpage=7&ReportId=3617&CountryId=44 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marmotta Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 jag är pensionär så jag har egetnligen hur mycket tid som helst, men jag måste tänka på min stackars kropp också. I maj gjorde jag en 11-dagars tur i Skottland. Det var vackert väder 5 dar! Räknar snart med ett par turer i Pyreneerna där snösmältningen (från mäktigt utgångsläge) har varit mycket snabb. I mitten av augusti hoppas jag på en tur i Schweiz (Surselva+Engadin) och senare en i Italien (le Orobie). Det är en underbar årstid som jag kunnat utnyttja först sen jag slutade arbeta. Beträffande fjällen har jag slut på idéer, åtm, i Sydnorge: http://www.huthyfs.com/nortrek.html Har nån gång funderat på Nordnorge (känner endast Saltfjellet och Sulitjelamfjellene), men mygg och planeringsmöda avskräcker. Børgefjell, t ex: måste man inte tänka igenom varenda kryssning av bäckar och älvar i förväg? Inte lätt att ta sig till, heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmolejo Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det bare må bli kompromissløs 2k-sanking. Mulig jeg stikker oppom noen kommunetopper også, men dette er selvfølgelig sekundære mål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agno Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Skal på Helgelandskysten med øyhopping, klyving, sykling, padling og fiske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.