guido66de Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Hei tilsammen, min spørsmål har ikke å gjøre med friluftliv men er viktig for planlegging av ferien vår (25.05.09 – 26.06.09). Vi skal reise fra K*snd til nord på E9. Etter Edland vi vil gjerne kjøre en annen vei som i siste ferietur. Vi skal kjøre til øst på 362 til 337 via Rjukan til Tinnsjø. Nå spårsmålen min. Vi er på vei med en Berlingo HDI 2.0 og en tilhenger og jeg ve ikke hvis der er mulig å kjøre en av denn veier: 1. Via Bakko - Hærgard – Nørdstebø – og over pass på 40 2. Via Bakko - Hærgard - Skirva – Lien på 40 Kanskje kan noen som bor i område svare når det er mulig å kjøre denne vei end av mai. Takk skal derre ha Guido Siter
snilen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Begge veier er åpne og burde ikke by på problem. Best er ruten over Imingfjell etter mitt syn, har kjørt begge ruter de siste årene. Siter
guido66de Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 tusen takk så turen til Dovre er klart Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.