villmarkingen Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har lest i en del tråder her at mange diskuterer og mener noe om nytteverdien av padleteknikk når det gjelder kanopadling. Må vel innrømme at min padleteknikk i kano er selvlært og kanskje ikke den mest effektive, men den får meg fra A tilÅ. Spørsmålet er ; finnes det en nettside hvor man kan studere litt padleteknikk litt lettfattelig med gode illustrasjoner og kanskje noen filmsnutter??? Evt hva anbefales av annen litteratur? Siter
lommelun Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Ligger endel bra på youtube... På PAdleforbundets forum ligger det noen linker tror jeg.. www.padleforbundet.no/forum -- gå i underforum "kano" Siter
Fimax Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Anbefaler Kanoboka av Laila og Pål Krogvold. DVDen som følger med er meget instruktiv. Boka er også fin. Siter
knutis Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Det er utrolig mye å hente på god padleteknikk! Både for større effektivitet på flattvann, og ikke minst når du skal manøvrere i stryk. Her er det noen filmsnutter: http://www.youtube.com/watch?v=eBnN1DrRLBI. Path of the paddle filmene til Bill Mason er meget gode. Tror de var nevnt i en annen tråd her. Siter
erikh Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Støtter Fimax's anbefaling. Men det er ikke mulig å kjøpe Kanoboka med DVD lenger. Jeg kontaktet Pål Krogvold [email protected] og fikk tilsendt en kopi av ham. Mvh Erik H Siter
villmarkingen Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Takker for tipset erik h og Fimax. Husker du hva du betalte for kopien du fikk tilsendt??? Siter
erikh Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Er ikke sikker på om det var 100 eller 140 kroner. Mvh Erik H Siter
AllyRune Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Jeg kjøpte Kanoboka, og DVD'en sto omtalt i boka. Men selve DVD'en så jeg aldri noe til... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.