Jeanette Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Lurer på hvilken gassboks merke jeg skal velge til min tre måneders vandring i sommer/høst. Lurer på om det er noen som har prøvd ut biltema sin gassboks (50%Butan,25%iso-butan,25%propan), er jo mye billigere en f.eks primus og msr... Jeanette Siter
Utpåtur Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Har prøvd Biltema-gassen, og jaggu ble maten varm av den også. Tror ikke det er noen som helst forskjell på vanlige gassblandinger, og antagelig kommer de fra samme produksjonslinje også. Er nok "en av de store" som bare merker bokser for biltema. Siter
Jeanette Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Høres bra ut I og med at det er samme gass blanding og samme prosent andel bør den jo også holde ned mot null grader, og noen minus. Så her kan man spare endel penger!!!! Siter
villmarkingen Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har brukt mange av Biltema sine gassbokser. Har aldri hatt noe som helst plunder med de. Ha brukt dem til Omnifuel, gassbrenneren i Trangiaen og til en gasslykt fra GoSystems. Man sparer jo noen kroner som du er inne på Siter
borgern Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Bruker og Biltema sine gassbokser. Ikke hatt noe "galt" med de. Prisen er jo klart billigere enn "merkegass". Biltema 29,90 for 230gram Andre ligger vel på kr 50-80 for samme størrelse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.