staff92 Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 går det an og bruke vanelig myggmiddel/melk på hund?? Håper på svar, skal på tur NÅ!! Siter
Leik Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Går fint, men vær forsiktig rundt munn/ øyne, akkurat som på deg selv Siter
staff92 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 det var fint og høre tusen takk for svar Siter
Trango Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Man bør prøve å finne et middel som hunden ikke får "smaken på" Hvis den misliker lukt/smak så vil den ikke prøve å slikke det vekk. Smør også spesielt godt ører og under på magen til hunden. Har opplevd at hunden har blitt så angrepet av knott og mygg på buken at den ble direkte dårlig. Siter
Frost Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 HAr hørt at lavendel-olje skal holde myggen borte. Har ikke prøvd sel, men mange som anbefaler dette. Siter
knutis Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Et problem du kan oppleve er at bikkja misliker myggoljen sterkt. Smører jeg myggolje i ansiktet på bikkja mi gnir den seg intenst i jord og gjørme for å få det vekk. Siter
staff92 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Skrevet 13. mai 2009 flått halsbånd eller dråper funker vel også mot mygg tror jeg:p hvist ikke får jeg kjøpe meg hestemiddel"!!" Siter
staff92 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 Et problem du kan oppleve er at bikkja misliker myggoljen sterkt. Smører jeg myggolje i ansiktet på bikkja mi gnir den seg intenst i jord og gjørme for å få det vekk. bare for morro skyll åssen bikkje har du?? Siter
runegutt123 Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Nu er det noen år siden min "lille" Old English Sheepdog levde. Jeg brukte Eurax på "utsatte strøk" Min lille "Tinka" fikk en eller anna hudreaksjon på vanlig myggmelk o.l Eurax virket helt fint. Fåes på alle apotek, og hos bandagist Siter
staff92 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 har faktisk eurax liggende hjemme Takk for tipset! Siter
runegutt123 Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 har faktisk eurax liggende hjemme Takk for tipset! Du har forhåbentlig vis kjøpt din Eurax hos bandagist? (Aner ikke hvordan en bandagist ser ut, men ser til stadighet at man kan få kjøpt det samme der som hos apotekeren. Siter
knutis Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 bare for morro skyll åssen bikkje har du?? Jeg har en alaskan malamute. Fenomenet kan forøvrig beundres (?) hvis du går inn på hjemmesida mi og ser på filmsnutten fra femundsmarka 2005. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.