tlm Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hello. Jeg leste et innslag i et blad eller en avis, husker ikke helt. Det var om noen mennesker som hadde et mål om å bestig høyeste topp i alle kommuner i hele norge. Det var en inntresang artikkel. For meg er ikke dette noe jeg er i stand til å gjøre. Er dårlig trent, har krevende jobb og små unger. Jeg bor i fredrikstad og derfor vil jeg prøve meg på høyeste punkt i kommunene i østfold. Dette er oppnårlig for meg. Det er sikkert fine dagsturer; jeg får meg litt mosjon og har et mål å gå mot. Mitt problem er det å finne de høyeste toppene, hva de heter og helst et kart. Er det noen som har noen fine linker om dette. Eller har gått her. Takker for alle svar. Siter
Cerberus Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Du har jo westcoastpeaks.com, men det ser ikke ut som om han har vært i Østfold... Ikke for å være spydig, men er det i hele tatt topper i Østfold? Siter
jarmol Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Ikke veldig høye, nei, men kan være fine turer likevel http://www.wwv.no/norwegian.asp?FylkeId=1&sok= Siter
essem Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Rette sted å lete er http://www.wwv.no/norwegian.asp?FylkeId=0&sok= Siter
fjellrypa Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Hello. Jeg leste et innslag i et blad eller en avis, husker ikke helt. Det var om noen mennesker som hadde et mål om å bestig høyeste topp i alle kommuner i hele norge. Det var en inntresang artikkel. Sto i VG 7.5.2009 Siter
johnpd Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 World Wide Vikings <-- Link har lister med alle kommunetopper og alle fylkestopper i Norge! Oversiktlig og grei side Siter
jarmol Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Er det berre eg som ser min eigen link, sidan det er to andre som har lagt inn link til samme sida? Twilight zone Siter
Erling12 Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Jeg ser linken. Men det hører nok til sjeldenhetene at folk leser i trådene før de lirer av seg ting Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.