hkipsen Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 hei! føler jeg fyller over forumet med dumme spørsmål; men... Jeg sitter på xxl.no og skal bestille meg telt og sovepose, og soveposen er altså den klassiske helsport alta. men jeg blir forvirret over en ting her; og det er at jeg må velge størrelse; høyre eller venstre. hva i all verden betyr det? Siter
springsteen Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Hvilken side glidelåsen sitter på. Er bare viktig om du skal koble sammen to poser. Siter
Thomas.A. Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Heisann. Størrlsen er fordi det er forskjelig størrelse på oss mennesker, altså forskjelig størrelser i soveposer. Høyre og venstre er nok hvilken side glidlåsen skal være på. Var ihvertfall den forklaringen jeg fikk i en xxl butikk for ca 3 mnd siden. Men er en veiledning til hvordan velge rett sovepose på xxl web-butikk sine sider. Et stykke ned på høyre side tor jeg den var. Siter
Boomstick Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Tips hvis du skal kjøpe telt som har åpningen på en av sidene og ikke på kortveggen: Pass på å få soveposeåpningen på samme side som teltåpningen, dermed kan du enklere håndtere oppgaver i forteltet samt åpne og lukke døra, uten å måtte vri deg ut av posen. Siter
torhorn Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Er man høyrehendt er det best å ha glidelåsen på venstre side å visa versa, etter det jeg har fått fortalt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.