Schau Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hei, Duken på min tre uker gamle Jervenduk likte glørna fra bålet svært dårlig. Jeg sendte en mail til Jerven med spørsmål om de hadde noen idè om hva jeg burde gjøre. To dager etter la det ei pakke i posten med to store lapper av yttrekket til Jervenduken (de hadde sendt med en lapp av hver kamuflasje).. Ingen faktura !! Folk er som regel flinke til å klage, så derfor føler jeg det er på sin plass å si ifra når produsenter gir stjerne-service mvh Einar Schau einar@schau.no Siter
Synken Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Du får ikke fyre så hardt neste gang du er på tur, Schau! Har selv erfaringer med tøy som har gått fyken når man sitter for nære bålet. Eitrande greier! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Mon om en 'gnistfanger' laget av stekesprut-lokk vil fungere? Bare en tanke... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.