Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Hei! Har et lite spm: Jeg har tenkt å ta Kvitskarstind og Mesmogtind på samme tur fra Torfinnsbu. Kvitskarstind er grei skuring har jeg skjønt, men vet noen om det er mulig å bestige Mesmogtind fra skaret Kvitskarstind/Mesmogtind? Eller må man – om jeg har skjønt infoen på etojm.com rett – gå fra skaret Kvitskarstind/Mesmogtind og videre til skaret Langedalstinden/Mesmogtinden? Hvor lang tid (ca.) tar det å mellom disse skarene om man ikke kan bestige Mesmogtind fra skaret Kvitskarstind/Mesmogtind? Takk for svar! Kjetil Olsen Siter
Erik Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Ta en titt på denne tråden: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=707 Jeg tror ikke det står noe om tidsbruken der. Tar man utgangspunkt i 15 minutter for hver 100 høydemeter opp eller ned og plusser på en halvtime-time antar jeg dette bør være omtrent riktig tidsbruk for en som er i god form. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Takk; det jeg mente var selvsagt om det er mulig å gå fra skaret Kvitskartind/Mesmogtind uten å bruke tau - men nå har jeg fått svar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.