hilmersen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ser at været ikke blir helt det jeg hadde tenkt meg i helgen. Planen var egentlig å ta med samboer på noen topper fra Krossbu, men ser at værmeldingen er langt bedre på Gaustatoppen. Vi bor i Oslo, og kommer til å satse på tidlig avreise (5-6-7tiden på fredag). Det er viktig at toppen ikke er for bratt. Jeg tror/håper at normalveien på Gaustatoppen er grei.... (Fra Krossbu hadde vi sett for oss Vetlefjelltind e.l.) Hvilke andre alternativ finnes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarmol Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Over Valdresflya er det jo fleire toppar som ikkje er for bratte. Rasletindane, Kalvehøgdene, Tjørnholsoksla, Høgdebrotet, Besshøe, Nautgardstind, Stornubben o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilmersen Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Joda, kjenner til de....men de ser ut til å ligge i samme værsystem som resten av Jotunheimen..... Uansett, takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarmol Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 på yr (hvis man stoler på det) så ser meldingen noe bedre ut på østsiden av heimen (flya vs sognefjellet), men risikoen er nok kanskje mindre på gaustatoppen, ja. jeg har nå tenkt meg på flya i alle fall, vær eller ikke vær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larka Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 jeg har nå tenkt meg på flya i alle fall, vær eller ikke vær... Det har jeg også, Jarmol. Hadde forresten en flott tur opp til Steinflytind forrige helg. Denne gang blir det vel Kalvehøgda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.