Gå til innhold
  • Bli medlem

På let etter spennende fjellsider på nett


Erling12

Anbefalte innlegg

God helgemorgen, godtfolk 8)

Etter mange år i jotunrus har jeg oppdaget at det finnes fjell andre steder i Norge også. Gratulasjoner for det mottas med takk. I den forbindelse har jeg selvsagt surfet rundt på nettet etter gode fjellsider. Det slående er at fylket Møre og Romsdal synes å være helt overlegent på dette området. Særlig er fjellinordvest.net enestående.

Men hva med Hordaland og Sogn og Fjordane? Dette er jo helt fantastiske naturfylker. Finnes det noen lignende nettsider som dekker disse? Hvis du vet om noen, vennligst del det med forumet.

Spennende sider fra Rogaland, Østlandet, Trøndelagsfylkene og Nord-Norge kan selvsagt også legges inn i denne tråden. Fyr løs, så blir det etter hvert en suveren favorittmappe i exploreren her, samt i de tusen hjem hvor fjellforum er en daglig ingrediens :D

Bonus/nyhet: Som en ekstra tjeneste fra meg får du nå også lov til å komme med bokforslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glimrende! Den ser helt enorm ut. Utrolig hvor god jobb enkelte gjør med å lage slike sider.

Her er et tips fra meg:

www.romsdalsalpene.com

Og boktips:

"Opptur Hordaland" - http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2764624

"Opptur Sogn og Fjordane" - http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1485228

Denne serien er så fin at det burde vært en bok for hvert eneste fylke. Et relativt stort minus er det likevel at det ikke nevnes noe om vinter/ski i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.