Gå til innhold
  • Bli medlem

Langhornet 1229 moh, Sunnmøre


Qme

Anbefalte innlegg

Tenkte å reklamere litt for Sunnmøre og Hjørundfjordportalen. Den øvste linken er til den siste turen eg var på. Skrivestilen er kanskje litt intern, mein for brukarane av Hjørundfjordportalen, men turen og bileta vil eg dele med alle. Link to er også frå same sida og heiter Toppturar i vinterfjell, ei side som stadig blir større og større og inneheld mange turar og opplevelsar i desse traktene. Hjørundfjordportalen innheld mykje god informasjon om området, lokale nyhende og alt frå båtruter og overnattingsstader.

Tur til Langhornet 22/4:http://www.hjorundfjord.no/?komponent=artikkel&handling=les&artikkel=2375

Toppturar i Sunnmørsfjell: http://www.hjorundfjord.no/?komponent=statisk&statisk_id=143

Kos deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjørundfjordportalen har etter hvert blitt en av de beste "fjellguidene" til toppturer på Sunnmøre. Artiklene holder høy kvalitet, og det samme gjør bildene. På mange måter har dette blitt nettutgava av "Skiturer i Sunnmørsalpane". Jeg har vært på flesteparten av disse turene selv, og det er artig å se om skribentene har samme oppfatning av turene som jeg har.

De siste par årene har jeg styrt skituppene mot andre deler av Sunnmøre, hvor jeg har mer ugjort. Det er godt å bevege seg på topper der man ikke vet nøyaktig hva som venter en også. Det finnes fantastiske skifjell som har svært få treff på Google også, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt mye rapporter fra begge sider av Hjørundfjorden på Hjørundfjordportalen. Litt internt er mye av det som skrives der (som Qme skriver), men mye god info. Og mye gode bilder. Denne Langhornet turen er vel fin et godt stykke framover, har ikke disse rennene snø lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Hjørundfjordportalen har byrja å ta form... Dei fleste turrapportane er som du seier ozzi, frå den mest "kjende" delen av Sunnmøre, der mest alt er "oppdaga"(fleire aktørar, ikkje alle som skriv). Denne sesongen og delar av forge har fleire av "oss" trekt over på andre sida av fjorden, og har byrja å "oppdage" "nye" toppar og turar, som ein kanskje ikkje har sett bileter eller turartiklar med folk på vinterstid på før. Turar som Råna, Urkedalstind, Store Brekketind, Nordre Smøskredtind er for mange kanskje kjende, men også på vinterstid? Boka "Skiturar på Sunnmøre" har nok gjort folk oppmerksame på at her er mange flotte skituarar, men få har komt i hug den andre sida som dei ikkje tok med i denne boka. Eg er ganske så sikker på at om få dagar får vi sjå endå nokre rapportar frå dette området, ettersom det har vore(og er meldt) bra veir dei siste og neste dagane...

Er litt usikker på rennene frå Langhornet. Sida er sørvest-vendt, og etter det eg såg så hadde ryggane mellom dei smelta fram og bidreg nok til at rennene krympar endå raskare. Sida ned mot Kvistaddalen( Feks. Klovtinden-Kvistaddalen) er fin no og held seg betre enn den mot feks. Skårasalen . Klovetinden er forøvrig ein enkel og flott tur, om du ikkje rotar deg bort på Søre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhornet er flott ja, og du kan også ta med toppene på andre siden av Trollvatnet, mellom Klovtindane og Kubben. Det er en fin side som jeg har kjørt et par ganger.

Med andre steder mente jeg egentlig andre siden av Storfjorden. Mange henger seg opp i Sunnmørsalpene, men Sunnmøre er større enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.