Gå til innhold
  • Bli medlem

Lavotur i Fidjadalen - ved Huldrehaugane.


REJOHN

Anbefalte innlegg

Årest første overnattingstur uten ski.
Det er litt kjekt å kunne rapportere om en godt gjennomført tur på beina. Det er ikke hvert år at det er mulig i april.

Det skrives fortsatt en del om ski og snø i andre rapporter, men for meg er det fjellsko som gjelder.
Vi gikk innover Fidjadalen fra Mån i et praktfult vær. Det var ikke en sky, og hjemme var det 11-12 grader, men i sola inne i dalen var det sommertemperatur.

På vei innover på lørdagen, så vi så vidt grønt på bjørka. Dagen etter var en hel del grønne trær. Det er en av årets store opplevelser å få med seg våren.

Det var ikke frost om natta, og elva gikk forholdsvis stor. Jeg tror det er mulig å komme opp til Blåfjellenden denne helga, men ikke for meg. Sosiale forpliktelser. (som selvsagt ikke burde hindre ukens tur, men....)

Jeg vedlegger et par bilder. Jeg opp gjennom årene tatt mange bilder fra de samme plassene. De gamle bildene viser at det er lite snø i forhold til tidligere år.

post-1094-133474618805_thumb.jpg

post-1094-133474618816_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.