larka Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Ingen detaljert turrapport dette, bare en påminnelse om at Valdresflya med alle sine herligheter ligger der etter åpning av veien fredag 17.4. Siden skodda lå i toppene, valgte jeg og sønnen min Leirungsdalen som turmål på lørdag, noe ingen av oss angrer. Nydelig vær etter hvert som dagen skred fram og glimrende føre med skare som bar over alt. Så da var det bare å kose seg blant Gjendealper de 7 timene turen varte. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
MBK Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så flotte bilder! Må nok ta en tur dit snart, skjønner jeg. Siter
martin.m Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så flotte forholdene var, så ut som nydelig skareføre. Fin påminnelse. Siter
askogvoll Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Var vell en av sporene deres jeg kanskje kom innom på veg ned leirungsdalen i går.. Var noe råtten snø syntes nå jeg de to - tre siste km før riksvegen, men det skyldes nok solen som varmet etter at tåken forsvant... Siter
naboen Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Kan bekrefte den fine dagen og perfekt skiføre ja... Legger ved et bilde fra toppene også (håper det er greit Larka:)) Tatt mellom Austre og Midtre mot Vestre Kalvehøgde.. Rå skavl..... /Naboen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.