Jan Kristian Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Har en Garmin etrex legend Hcx, men jeg skulle så gjerne visst hvordan man formaterer den, sånn at jeg kan ha forskjellige dokumenter/kart med forskjellige veipunkter.. Siter
4x4 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Skal du slette loggen og waypointa, eller vil du ta ein hard reset av gpsen, sånn du må sette alt opp ijen? edit----- Slette sporlogg og waypoint sjekk denne, på del 7: http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1196&start=1 Hard reset samme link, men side 2 del 30 Siter
Joker Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Det skal være en innstilling i hovedmenyen som heter "USB masselagring" eller noe lignende. Den vil da få samme egenskaper som en usb-penn og vises i Windows Utforsker som en "Fjernbar disk". Brikken i min 60CSx er formattert som FAT, men det finnes også andre filformater. Det er kun kart lagret på brikken som er tilgjengelig når jeg bruker gps'en. Alle andre filtyper kan jeg ikke dra nytte av uten at gps'en er koblet til en pc. Alt annet som veipunkter, ruter og spor må ligge i internminnet for at jeg skal kunne se dem på gps'en. Vel, sånn fungerer iallefall min gps og jeg tror ikke din er så veldig forskjellig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.