Mabee Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hei Jeg skriver desverre pa en amerikansk data och har ikke alla vokaler. Jeg har en Fjellsekk dar glidelaster har blitt odelagt fram pa sekken sa jeg prover a finne en butikk pa nett hvor man kan fa tak pa ett slikt glidelas. Vet noen om det ikke er muligt och finne en YKK glielas kraftig nok till en fjellsekk? eller hvordan kan man eventuellt reparere sekken. skomaker for exempel? Det andre jeg skulle ville hatt tak i er spenner eller "klipps" som man har pa reimene pa ryggsekkerne, for example de som stanger hoftebeltet eller broste remmen o s v jeg vet ikke vad de heter og kan derfor ikke soke pa nettet efter butikker takk for hjelp Martin Siter
gremlin Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 spenner til hoftebeltet og remmer bør de fleste sportsforrettninger ha, eller kunne skaffe! glidelås - tror jeg du må henvende deg til en butikk hvor de selger gardiner,stoffer,knapper,nåler osv osv...... Siter
Bøygen Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hvor i landet holder du til henne, og evt i hvilket land? Systuen på Bekkestua i Bærum syr i sekker og slikt. Har ikke hatt dem til å sy noe på sekk, men både jeg of flere venner er fornøyde med jobben de har gjort på jakker. (De syr og reparerer goretex og dunjakker etc). Anbefales. Kanskje de evt kan selge deg glidelås, eller at du kan sende dem sekken hvis du ikke bor i nærheten. Vet også at det er en "systue" på Aukra (på Vestlandet et sted hvis det er nærmere) som syr goretex, men jeg vet ikke om de syr på sekker. Siter
Mabee Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 Jeg har akkurat flyttet til Trondheim fra USA. Skal skjekke XXL om de har spenner (De er ikke til fjellsekken men til en liten dagstursekk sa det er ikke sa store spenner jeg skal ha) Lurer pa om panduro kan ha grove glidelaser Siter
andben Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Kontakt YKK Norge direkte. De pleier være greie med å selge glidelåser. Sytilbehørsbutikker har nok ikke det du skall ha. www.shelby.fi kan også ha. Anders Siter
Mabee Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Hei ville bara oppdater. Var innom en Skomaker som sa att de syr in nye glidlas visst det var muligt (har med design att gjora, noen sekker har glidlas insytt for sekken ar sytt sammen) Spennen til min sekk fann jeg hos Summer AS i trondheim (de salger sytillbehor) panduro hadde ingenting. Det sista spennet var spennet till hoftbeltet og fann jeg idag pa XXL ( tilverket av Helsport, kallat hurtigspenne) Hoper det hjalper noen som lurer pa dessa ting Martin Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.