Nutfant Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei Er det noen her på forumet som kjenner til hvordan snøforholdene er på Finnmarksvidda i år ? Er det mulig å kunne ta seg en vårskitur med pulk fra Karasjok ( Assebakti ) til Alta ( Øver stilla ) fra 28 April til rundt 5 Mai 2009 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-nielsen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Lite snø der i år hvertfall. Bør nok sjekkes opp med lokale hvordan forholdene er kontra tidligere år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutfant Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Da har jeg fått en del informasjon om hvordan forholdene er på Finnmarksvidda av Trine Lyrek på Northern Lights Husky. Turen legges på grunnlag av denne informasjonen til 16 - 21 April 2009. Da håper jeg på en fin vårskitur over Finnmarksvidda. Turen kan forøvrig følges "Live" på min blogg, som oppdaterers daglig etter turstart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-nielsen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Var nok ikke dumt, var rimelig mange sledebelegg som ble slitt fort i finnmarksløpet iår pga lite snø, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.