Carl F Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hadde en fantastisk fin tur rundt Surtningssuebrean på lørdag sammen med Jørn, Roar og Odd Arne. Vi startet fra Memurubu kl. 08.00 og kom tilbake 19.30. En variert tur med med til sammen 10 sikre 2k-topper. Turen inneholdt flere morsome klyvepartier og luftige egger. Rapport og bilder ligger ute på hjemmesiden: http://tinderanglerne.blogspot.com/2009/04/bratte-bakker-til-vakre-tinder.html Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Solid tur! Målte dere kandidaten ved Surtningsoksle? Vi var der påskeaften og målte 10-11meter høyst uoffisielt med pulsklokke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carl F Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Nei, vi målte ikke kandidaten. Kunne ha målt uoffisielt med pulsklokken min, men gjorde det ikke. Tenkte ikke på det akkurat der og da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LTP Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har dere GPS-plottet ruten dere gikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har nå forsøkt å legge ut logg fra turen. Det var forøvrig jeg som gikk med GPSn på lomma så Carl F var bortom flere punkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Målte dere kandidaten ved Surtningsoksle? Vi var der påskeaften og målte 10-11meter høyst uoffisielt med pulsklokke. Jeg GPS-målte den til 7-9meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.