Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med Tecinca fjellstøvler? Lurer på å kjøpe Tecica Magneto.

Har også sett på Crispi Beseggen. De har omtrent samme pris i butikken.

Annonse
Skrevet

Har lang erfaring med Bessegen, og synes det er en svært bra sko. Høy skinnkvalitet kombinert med svært få sømmer gjør at den er svært slitesterk. Den andre skoen kjenner jeg ikke til, men du kan også ta en titt på Scarpa Ladakh. Har ikke prøvd den selv, men har hørt veldig mange lovord om den. Alle tre merkene kommer jo fra Italia, og italienerne kan jo sko-

Skrevet

Passform passform passform - Prøv skoene! De fleste merker har forskjellig passform, og det spiller pent liten rolle hvor bra en sko er om den ikke har tilnærmet lik form som foten din.

Jeg liker Crispis passform svært godt og får ikke gnagsår av de, mens for andre kan det føles som om skoen prøver å ete opp foten.

Skrevet
Regner med at jeg kjøper Beseggen skoene. Det er de som føles best på foten.

Høres fornuftig ut. En kommentar man jo ofte også hører om Besseggen, er at de er så godt som inngått

i det samme man forlater butikken etter å ha kjøpt dem. Slik var det også med meg, De satt som et skudd fra

første stund og er fortsatt meget gode. Aldri antydning til gnagsår.

Jeg går forøvrig med Crispi også til hverdags, da med en normal "lav" type sko, og til mine føtter så er både disse

og Besseggen helt nydelige. Anbefales :)

• 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.