Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Jotunheimen i påsken og fikk fikk en positiv overraskelse i dag. Ringte Statens Veivesen og de opplyste om at Valdresflya ville åpne i løpet av lørdagen! Det gjør reiseveien 1 time kortere for oss som bor lenger sør. Grunnen til at de åpner tidligere enn antatt er betydelig mindre snømengder enn foregående år og da det i tillegg blir finvær i helgen gjør det brøytejobben mye enklere.

Annonse
Skrevet

Ååååå heeeerlig. Jeg er så Jotunsjuk og har bare ventet mer og mer på det. Ikke bare Valdresflte som åpner seg for meg da, men også resten av Heimen. Gidder ikke å gjøre rundt lenger med mindre det er snakk om viktige ting. Jippppiiiiii! Jotunheimen here I come :lol:

Skrevet

Hehe.. :lol: Sorry, Morten! Det er nok ikke sant at Flya åpner denne helgen, selv om jeg gjerne skulle ønske det. Må kjøre Gudbrandsdalen til helgen også...

Skrevet

Ja den var tøff å svelge. Hadde allerede full av entusiasme spredd det glade budskap, og gledet meg til å krysse alle gode minners Fly i solnedgangen igjen. Men lurt er lurt, ja rundtlurt kan man si.

Skrevet
Dårlig aprilspøk!

Enkelte ting er rett og slett for Hellig til å spøke med :D

Ja, Morten var jo så elskverdig at han sendte meg melding om åpningen i helga.., og da

begynte jo planleggingen....

Vel morten.., inatt blir tagging med klister på skia dine...

:?:D

Skrevet

Det var synd ja...jeg gikk ikke på spøken, men hadde det vært tilfelle ville selv JEG dratt på Vinjerock!! :lol

Tenk deg låtene fra "Dark side of the moon" og "Wish You Were There" mellom fjella... :?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.