knallerS Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 noen som har erfaringer fra denne siden? jeg savner en levering som ble bestilt for 1,5 uker siden... Siter
Ante Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Har kjøpt derfra flere ganger med god erfaring. Siden er jo offisiell online forhandler av Mountain Equipment, så jeg antar de er seriøse.. Siter
gremlin Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Ting tar tid.... kjenner ikke til denne butikken, men har av og til handlet fra england, og det tar sin tid!! kjøper du noe stort kan det fx bli sendt avgårde til danmark først med ett fraktefirma, deretter til norge (hvor det kan bli liggende ei stund hos toll & avgift på gardermoen) Siter
knallerS Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 hmm.. nå har varene kommet. men jeg må betale toll? trodde jeg slapp unna dette når beløpet var 211 kr ? nå må jeg betale 150 i toll? stemmer det? ps. takk for svar Siter
erge Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg går ut i fra at de 211,- kronene er varens verdi (uten fraktkostnader) siden du må betale toll/moms. Men 150 kroner i toll virker da svært så usannsynlig. Siter
knallerS Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Snakket med Postens toll avdeling nå. det fiksa seg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.