Bugge Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Av den typen som han gale amerikaneren på berskerk bruker? Mao: dønnsolid og tjukk plastikkinnfatning og strikk i nakken. Sportsbriller fra Adidas og Oakley er komplett uaktuelt. Jeg skal i korte trekk ha ei ekspedisjonsbrille med styrke, men greier ikke for mitt svare liv å finne noe sånt. Hilfe bitte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ASI Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Aner ikke hva amerikaneren på Berserk bruker, så dette er nok ikke det du spør om, ikke er de av plast, ikke har de strikk, men dønnsolide er de... Kjøpt på Specsavers for 1,5 år siden, to par for 1690,- (+ det alltid like morsomme tillegget for fargeskiftende glass, ripesikring og refleksbehandling.) Aner ikke hva slags legering de er i, men det kan sikkert Specsavers si noe om. Det skal også sies at øvelsen under er gjort ganske mange ganger, og de har fremdeles ikke mistet verken form, funksjon eller blitt slarkete... men det er ingen sidebeskyttelse på de. Men det finnes kanskje om du spør på butikken. (Forøvrig er jeg klar over at fotokvaliteten er dårlig, men det er tatt med et webkamera motert på et par andre briller for anledningen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke ueffent! Men jeg er litt på jakt etter briller av ekspedisjonstypen, hvor man kan ha på skyggelapper. Jeg seiler en del så strikk er et must. Dessuten er det kjekt om de såpass kraftige at man ikke roter de bort hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Rodenstock sportsbriller fås med styrke, men jeg vet ikke om noen har mulighet for "skylapper" osv.. http://www.rodenstock.com/rod_web/no/no/framesCatalogue.jsp?id=documents/0000/00/0f/8b/1018822.xml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.