+Mase Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 National Film Board of Canada har lagt ut en mengde filmer på web. Dette er tydeligvis forleløpig en beta-tjeneste, men det ser ut som om det virker veldig greit. Jeg har ikke fått utforske tjenesten, men det virker som om det er en mengde villmarks- og naturfilmer tilgjengelig. Denne linken viser Bill Mason sine filmer. De fire instruksjonsfilmene ”L’aviron … double…” og ”…solo…” finner jeg bare i fransk utgave. Vi som ikke er så stødig i fransk får håpe at den origainale engelske utgaven blir lagt ut etter hvert, de er uansett severdige. Jeg vil også anbefale de andre filmene av Bill Mason, med mye fin natur. Kos dere! Harald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Disse filmene er glimrende instruksjonsfilmer. Anbefales alle som vil lære å padle og ikke minst til alle som har padlet noen år uten instruksjon i padleteknikk. Aha-opplevelser i vente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aida Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 National Film Board of Canada har lagt ut en mengde filmer på web. Dette er tydeligvis forleløpig en beta-tjeneste, men det ser ut som om det virker veldig greit. Jeg har ikke fått utforske tjenesten, men det virker som om det er en mengde villmarks- og naturfilmer tilgjengelig. Denne linken viser Bill Mason sine filmer. De fire instruksjonsfilmene ”L’aviron … double…” og ”…solo…” finner jeg bare i fransk utgave. Vi som ikke er så stødig i fransk får håpe at den origainale engelske utgaven blir lagt ut etter hvert, de er uansett severdige. Jeg vil også anbefale de andre filmene av Bill Mason, med mye fin natur. Kos dere! Harald takker og bukker for denne. elsker denne filmen: http://www.nfb.ca/film/paddle_to_the_sea/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind1980 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 I de Kanadiske padlemiljøene så er Bill Mason en skikkelig legende. Veldig mye å lære i forhold til teknikker osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oyvindbl Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bill Mason's datter har en hjemmeside: http://www.redcanoes.ca Der kan man få kjøpt de fleste av filmene på DVD (region 0 =>kan spilles på alle DVD spillere). Anbefaler virkelig en tur innom på siden hennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Mase Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Path of the Paddle serien (instruksjonsfilmene) er nå lagt ut i engelsk versjon. Harald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fimax Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Takk for anbefalingen Maze. Lenge siden jeg har sjekke de sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivan77 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Takk for tips, utrolig brae filmer, skulle bare ha sett disse litt før jeg hvarerte kanoen i sommer =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortimeir Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Oi. Nettopp sett den filmen om double padling. Noen solide tankevekkere over teknikk. Ser jo så steike lett ut. Hmm Må utprøves neste padletur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivan77 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ja det ser lett ut...=) nån tima på hvær teknikk så sett det kanskje, så er det bare å holde de ved like. Fine filmer er det helt sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.