Stormzite Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Produkt: Arcteryx Beta AR Proshell Pants Men`s Noen der ute som har erfaring med dette produktet? Jeg vurderer å erstatte Bergans buksa mi, og er ute etter en helårsbukse for de litt fuktigere dagene, og som samtidig tåler juling... http://www.arcteryx.com/Product.aspx?Mens/Pants-Shorts/Beta-AR-Pant Har noen forslag til andre modeller, tar jeg det i mot med takk! Siter
thpaulsen Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Sjekk ut Arc'Teryx Theta SV Bibs. Disse er dyre, men fantastisk gode! Kommer sannsynligvis til å gå over til å ha disse i sekken hele året. Tåler allslags juling. Er veldig høye i ryggen, men puster godt i ryggpanelet. Deilig å bruke seler kontra belte og man kjenner nesten ikke at man har de på. Dog noe stiv pris. /TH Siter
Stormzite Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Skrevet 23. mars 2009 Hva er den faktiske forskjellen på disse modellene? Tenker da hovedsaklig på "tøffhet" og "robusthet". Jeg er ikke noe fan av "høyryggede" bukser for helårsbruk... Siter
jens e Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har også en Arc'Teryx Theta SV Bib. Hatt den i 4 år. Kjempefornøyd! Desidert beste gtx-buksa jeg har brukt. Har så langt holdt vind og vann ute, og er meget behagelig å gå med. Bruker den kun om vinteren, da jeg ikke er tilhenger av bib om sommeren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.