oyvindh Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Kontakt Åsnes, du må få frest ut spor i skiene dine. Hvorvidt de er i stand til å hjelpe deg med dette etter produksjonen i Norge ble lagt ned vet jeg ikke. Om ikke de kan hjelpe deg må du vel frese ut selv Siter
gaardern Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har vært i kontakt med Åsnes, og spurte om jeg kunne få fatt i fellelås for ettermontering (Har tilgang på freseutstyr), men de sa bare at de ikke var å få tak i utenom de som kom ferdig montert i skia Siter
Fisketryne Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har forstått det slik at Åsnes eier patenten på dette systemet, de er vel ikke videre opptatt av å levere dette til andre ski. Det er vel naturlig at de beskytter dette så lenge som mulig, systemet er jo både enkelt og genialt. Er spennende å så hvor lenge det går før andre Kinaproduserte ski kommer med dette........er det noe Kineserne kan så er det å kopiere. Når det settes krav til produktene kan de produsere kvalitetsvarer også. Når du kjøper noe som er produsert i Kina for en velrenomert leverandør, f.eks. Bergans, Åsnes m.flere kan du være rimelig trygg på kvaliteten. Dette ble vel litt fra 2 tråder, begge gjeldende Åsnes ski og feller. Siter
gaardern Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Gjaldt forresten ettermontering på Åsnes CCC ski, men svaret var nei uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.