Gjest Gud Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hei Jeg må innrømme at jeg angrer noe på valget av nick. Riktignok har jeg høye tanker om meg selv, men "Gud" blir i overkant. Er det mulig å få endret nicket? Det hadde vært veldig fint. Siter
skogy Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Du kan nok bare logge deg inn og gå inn på Profil, så kan du endre nick`n. Gud kan vel virke litt i overkant "fornøyd med seg selv" ja. Siter
Nils Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Var et spørsmål om dette i en annen tråd for ikke så lenge siden: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=15395 Vet ikke om du blir så mye klokere av å lese svarene der... Men vi kan jo alle bare late som det er initialene for et eller annet, eller forkortelse for noe. Kanskje Gudrun, som "skogy" foreslo... Siter
Gjest Gud Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Ja, tror det må bli en forkortelse for Gudbrand I Lien. Er nemlig mann, så Gudrun blir litt feil Siter
springsteen Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Eller så kan du lage et nytt passord (feks: G/&%¤=_.,;^*>>>) som du aldri kommer til å huske. Så logger du ut og lar Gud seile sin egen sjø. Deretter skaper du en ny konto. Siter
Joker Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Fjellforum har en knappp for de som ikke husker passordet sitt, så der kan man ikke rote seg bort vil jeg tro. Det enkleste er vel å forandre profilen sin. Han kan jo kalle seg "Eks Gud", for da holder han liksom tråden i navngivingen, og vi andre vil da vite at "Gud" og "Eks Gud" er en og samme. Siter
Ragnar Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Det fungerer ikkje å skifte nick/namn i profilen, så det må bli gjort manuelt av administrator Ta kontakt med [email protected]. Mvh, Ragnar Fjellforum Siter
KarlE Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Sikkert like enkelt at administrator opner opp igjen en av de gamle profilene.... Siter
Gjest Gud Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg grubler over hva som kan være et godt nick. Kommer tilbake når jeg har fått inspirasjon. Takk. Siter
Håvard Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Du Gud er jo en figur med meningers mot, det skal du absolutt ha kred for! La meg i all beskjedenhet foreslå "TNT" Det er jo et sprengstoff med skikkelig krutt i.... Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Æ trur Tom e tilbake igjenn... i form av Gud. Kor mange Nick har han hatt nu? 5-10???? Siter
Marcus Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Æ trur Tom e tilbake igjenn... i form av Gud. Kor mange Nick har han hatt nu? 5-10???? Aner ikke, men jeg tror Rambo kunne vært et passende nick. Pop-pop-pop, ikke sant Siter
Bugge Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Ma-akan til fjas. På den ene siden farer folk opp og er hysteriske for islam, og på den andre siden så har man ingen skrupler mot å tendere mot det samme på sin egen spinoff av zombiekannibal-religionen sin. Hva blir det neste? Er det noen som blir såret av at man nevner hans navn? Er det noen som vil bli veldig støtt om jeg poster en tegning av en skjeggete gubbe på en sky og kaller ham for "gud"? Siter
daggiss Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Ma-akan til fjas. På den ene siden farer folk opp og er hysteriske for islam, og på den andre siden så har man ingen skrupler mot å tendere mot det samme på sin egen spinoff av zombiekannibal-religionen sin. Hva blir det neste? Er det noen som blir såret av at man nevner hans navn? Er det noen som vil bli veldig støtt om jeg poster en tegning av en skjeggete gubbe på en sky og kaller ham for "gud"? Nei! Siter
Bugge Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Hva hvis jeg prøver å være morsom, og framstiller ham som en bakstreversk, hysterisk og senil skrulling som er redd for alt og alle? Eller som en tjukk hykler som snakker om menneskerverd, men hvis livsførsel koster koster liv på andre siden av kloden? Blir ikke noen litt såret da engang? Siter
haraldn Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Jesus? Gabriel? Adam? Eva? Abraham? Du glömde Tor, Oden och Frej. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.