Gå til innhold
  • Bli medlem

BD Verdict eller K2 Coomba?


peoma

Anbefalte innlegg

Jeg har funne noen gode priser på skiene BD Verdict og K2 Coomba. Verdict fant jeg til 3395 kr og Coomba til 4400 kr med rottefella R8. Er rottefella en binding som egner seg som toppturbinding? Viss ikke, hva telemarkbinding anbefales? Hvilke ski burde jeg velge? Skal bruke de til toppturer og annen pudderkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Jeg har funne noen gode priser på skiene BD Verdict og K2 Coomba. Verdict fant jeg til 3395 kr og Coomba til 4400 kr med rottefella R8. Er rottefella en binding som egner seg som toppturbinding? Viss ikke, hva telemarkbinding anbefales? Hvilke ski burde jeg velge? Skal bruke de til toppturer og annen pudderkjøring.

Har brukt R8 endel på topptur tidligere og de fungerte helt greit til det, men etter jeg prøvde telemarkbindinger med gåfunksjon kommer jeg aldri gå tilbake... Det kommer vel også litt an på hva du foretrekker mtp bøyemotstand.. R8 har ikke noe særlig motstand sammenlignet med mer aktive bindinger som BD 01, Hammerhead/Axl (Axl er Hammerhead med gåfunksjon - prototype.. har selv bestilt disse) og NTN som jeg har kjørt i to sesonger på.

Ellers har jeg hørt mye bra om Voile Switchback - lette og bra gåfunksjon, G3 Targa Ascent funker og. Disse to vil jeg tro kan minne om R8 når det kommer til bøyemotstand..

Hvis du passer skostørrelse 28,5MP/44EU så har jeg et par Crispi Evo og to par NTN-bindinger du kan få til en ok pris, send PM isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.