villmarkingen Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Ser at XXl har denne på tilbud nå til 799,-. ISO minus 17c. og 2,3 kg. Noen som har erfaringer med denne posen?? Vurderer og bytte ut min gamle forsvarspose som veier over 4 kg Siter
noxic Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Først og fremst kan det være nyttig å merke seg at -17 er basert på Helsport sin norm. I følge EU-standard er komfort-tempraturen -3, og limit -10. Jeg kjøpte denne soveposen forrige gang den var på tilbud, og har brukt den ute en natt i gapahuk i vinter. Da var det -6, og det var igrunn ikke noe problem på tross av at jeg er latterlig frossen av meg. Jeg sov forøvrig i ullundertøy. Sannsynligvis vil den være akseptabel ned til -10 med litt bedre liggeunderlag enn det jeg brukte. Et annet tips kan være å kjøpe fleeceposen til Helsport og bruke i tillegg. -- NOXiC Siter
AN Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Sitat Først og fremst kan det være nyttig å merke seg at -17 er basert på Helsport sin norm. I følge EU-standard er komfort-tempraturen -3, og limit -10. Jeg kjøpte denne soveposen forrige gang den var på tilbud, og har brukt den ute en natt i gapahuk i vinter. Da var det -6, og det var igrunn ikke noe problem på tross av at jeg er latterlig frossen av meg. Jeg sov forøvrig i ullundertøy. Sannsynligvis vil den være akseptabel ned til -10 med litt bedre liggeunderlag enn det jeg brukte. Et annet tips kan være å kjøpe fleeceposen til Helsport og bruke i tillegg. -- NOXiC Oj, helsport sin norm? Det visste jeg ikke, jeg kjøpte denne nemlig i høst, og ansatt i butikken nevnte ingenting om at den tålte mindre enn oppgitt... Ellers har jeg ikke prøvd den ute i skikkelig kaldt vær enda, men den er iallfall behagelig syns jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.