mblixt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 NTK har nå publisert sin oppdatering om det siste innen norsk fjellklatring de siste par år. Det 48 sider lange bladet kan lastes ned fra www.ntk.no Nye og gamle fjellklatreruter kan og rapporteres inn på www.ntk.no, og vi bruker disse data for neste års fjellklatrerapport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roraas Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Takk Mårten! Ruterapporten har blitt et flott dokument om storveggsklatringen i Norge pr 2008. For oss som kun driver klatring i hobbyformat, er rapporten kanskje mest imponerende og god underholdning. Likevel er jeg sikker på at den (og kommende rapporter) vil inspirere klatrere på alle nivåer fremover. Anbefales! Hilsen Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 noe av det mest interessante jeg har lest. Jeg er veldig takknemlig og glad for at slikt materiale er tilgjengelig gratis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aida Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 noe av det mest interessante jeg har lest. Jeg er veldig takknemlig og glad for at slikt materiale er tilgjengelig gratis! hm, fant noe interessant, men ikke så mye som kan lastes ned eller får lest på nettet i sin helhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.