Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vil utveksle erfaringer og gode tips fra Hardangerviddaturer?


kjetilkl

Anbefalte innlegg

Jeg skal på tur med kano fra Tinnhølen til Bjornesfjorden og forhåpentligvis videre oppover Nordmannslågen til sommeren. Jeg lurte på om noen kanskje ville utveksle noen gode tips om fiskeplasser, leirplasser, selve padlestrekningen, etc.

Selv har jeg de siste årene vandra mye i området mellom Skjeggedal og Eidfjord, med fiske som hensikt. Jeg har så langt ikke kommet hjem fra disse turene uten å ha fått fisk på minimum 1,75 kg :shock: Turene mine har starta bl.a. fra Skjeggedal, Lofthus og Hjølmo og i tillegg gått ned i Kinsarvik ved en anledning. Turene har gått både på og utenfor merka løyper. Fisket har vært variert, men noen steder skiller seg ut som ekstra gode :shock:

Send meg en pm om du vil utveksle detaljer :-)

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.